Reklamace kus za kus
Většinu reklamací řešíme výměnou kus za kus
Reklamační řád
Pokud chcete vrátit nebo reklamovat zboží, vyplňte formulář nas stránce Reklamace / vrácení zboží
Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu growmarket.cz od naší společnosti
Naarden International, s. r. o., se sídlem Praha 6 - Bubeneč, Náměstí Interbrigády 640/8, PSČ 16000
IČ: 05737729
DIČ: CZ05737729
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 141860.
Adresa pro doručování:
Reklamace
Naarden International s. r. o.
Na Hůrce 1077/4a, 161 00, Praha Řepy
Telefonní číslo: +420 774 311 980
Kontaktní e-mail: reklamace@growmarket.cz
Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:
V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo dle vaší volby požadovat odstranění vady opakovaným dodáním zboží nebo opravou, ledaže je zvolený způsob řešení vady nemožný nebo nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
Můžete požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud:
Zákazník však nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada jen nevýznamná.
Doporučuje se, aby zákazník oznámil poskytovateli vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit.
Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:
Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:
U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.
Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.
Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
Reklamaci uplatníte zejména následujícím způsobem:
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Pokud budete odesílat na vlastní náklad, doporučujeme využít doručovací adresu, ze zákona máte právo doručovat i na adresu našeho sídla či do jakékoliv naší provozovny.
Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.
Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.
V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
Tento Reklamační řád je platný a účinný od: 1. 11. 2023
Pokud chcete vrátit nebo reklamovat zboží, vyplňte formulář na stránce Reklamace / vrácení zboží
Většinu reklamací řešíme výměnou kus za kus
výdejní místo Praha Ruzyně
za balík na výdejních místech. Doručení domů je zdarma od 3000 Kč
V této kategorii najdete kuřácké potřeby určené k prodeji jen plnoletým osobám. Kontrolu věku pomocí občanského průkazu zajišťuje dopravce při předání objednávky nebo personál v naší kamenné prodejně. Osobám mladším 18 let tyto produkty neprodáváme.